Właśnie rozpoczęła się ogólnopolska kampania Banku BGŻ BNP Paribas skierowana do mikroprzedsiębiorstw. Jej tytuł głosi „Wspierajmy Sąsiedzki Biznes”. Kampania ma na celu zachęcenie potencjalnych klientów do skorzystania z produktów i usług oferowanych przez niewielkie lokalne przedsiębiorstwa, które są prowadzone w sąsiedztwie oddziałów Banków BGŻ BNP Paribas. Przedsiębiorcy chcący wziąć udział w akcji mogą zgłaszać się w najbliższych placówkach do 30 maja 2016 roku, przygotowując specjalną ofertę sąsiedzką dla swoich konsumentów.
Taka promocyjna oferta dla klientów powinna zawierać na przykład zniżki, rabaty na usługi czy bonusy i prezenty dodawane do zakupionych produktów. Akcja zobowiązuje również przedsiębiorców do oznaczenia witryn swoich lokali materiałami promującymi kampanię. Bank BGŻ Paribas zorganizował taki program, by być blisko lokalnych społeczności, co jest elementem długofalowej strategii. Kampania ta zostanie nagłaśniana w radiu, lokalnej prasie i Internecie – na portalach społecznościowych oraz outdorze. Na specjalnie stworzonej stronie internetowej sąsiedzkibiznes.pl wszyscy zainteresowani mogą zaczerpnąć niezbędnych informacji na temat tej akcji.