Bank Zachodni WBK chce być dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw nie tylko bankiem. Chce również być partnerem wspierającym aktywnie rozwój polskich firm z sektora MŚP. Dzięki takiemu podejściu, które nie ogranicza się tylko do dostarczania rozwiązań finansowych bank chce zwiększyć swój udział w obsłudze tego segmentu rynku. Jednym ze sposobów, jakie stosuje bank jest przygotowanie specjalnego telewizyjnego programu Firmowe Ewolucje skierowanego właśnie do małych i średnich przedsiębiorstw.
O powodach i celach decyzji banku wypowiada się Feliks Szyszkowiak, Członek Zarządu Banku Zachodniego S.A. “W Polsce mamy coraz więcej korporacji, które są znanymi przykładami sukcesu i które pracują na pozycję naszej gospodarki na świecie, ale ogromną siłą są małe i średnie firmy. Potrzebujemy, aby stały się one bardziej innowacyjne i rósł ich udział w generowaniu wartości dodanej w gospodarce. Tym bardziej, że w polskich małych i średnich firmach tkwi duży potencjał. Naszą misją, jako banku jest, aby go uwolnić.”