Od 11 lipca 2014 roku BNP Paribas Bank Polska prowadzi kampanię reklamową kredytów gotówkowych skierowanych do małych firm. Cechą charakterystyczną kredytu jest niska marża – 1,95%. Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych (na przykład: Program Trzeci Polskiego Radia, TOK FM, Zet Chilli) oraz na autobusach miejskich w największych miastach kraju. Kredyty przeznaczone są dla przedsiębiorców oraz przedstawicieli wolnych zawodów (na przykład lekarzy, architektów, farmaceutów).
Tak na temat wypowiada się Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku Polska: “Analizujemy rynek bezustannie dążąc do lepszego zrozumienia potrzeb klientów. Ostatnie badanie jasno pokazuje, że małym przedsiębiorcom do rozwoju firmy jest potrzebne szybkie i dostępne dodatkowe finansowanie. Sezon przecen jest w pełni, stąd też w kampanii “przecena” marży – nowa niższa marża kredytu dla małych firm teraz wynosi już od 1,95 proc.” (Źródło: BNP Paribas Bank Polska, prnews.pl)