Właśnie ruszyła nowa kampania reklamowa przygotowana przez mBank. Ma ona na celu promować bankowość korporacyjną i inwestycyjną. Jest to pierwsza tego typu kampania od lat. Głównym zadaniem kampanii jest wzmocnienie pozycji mBanku na rynku ofert bankowych skierowanych do korporacji oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Bank chce pokazać wszystkim wspomnianym sektorom, że posiada kompletną ofertę mogącą zadowolić nawet najbardziej wybrednych klientów.
Poza tym mBank chce przypomnieć, iż posiada odpowiednie doświadczenie w świadczeniu usług skierowanych zarówno do małych i średnich przedsiębiorstw jak korporacji. Kampania będzie trwała przez najbliższe tygodnie. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych w kraju. Poza tym reklamy będzie można usłyszeć również w radio i przeczytać w prasie. Za stworzenie kampanii reklamowej odpowiedzialne są firmy VML Poland, Flota Filmowa i Mindshare. Swoje miejsce kampania korporacyjna mBanku znajdzie również w Internecie.